Woahh

Wah! Dah lama tk update blog ni. Busy sgt dgn rumahtangga, kah kah kah! Choyy tol. Eh, pape pun HAPPY NEW YEAR ok kawan kawan. Lambat sikit wish, kena fhm hidup sbgai bini org ni. (perasan sgt sgt). Ok, mlm new year aku tk kemana mana dgn member sperti biasa, aku ke klcc bersama mama & abah. Hp tk benti berbunyik member call tanya ktne lah apa semua, nk amik lepak, fuhh terpaksa tolak dgn rela hati. Hahahaha! Then, lepas mama dh puas tgok bunga api, kami gerak balik. Tu jelah, tkde yg special pun. 

LAGI SATU, birthday abg aku yg ketiga(alep). 1.1.1990, HAPPY BIRTHDAY to youu alep! Kau dh besa gk akhirnya. Bwk bwk la ubah pangai kau tu yea. May god bless you :)

Haa, besoknya mama pulak dtg sakit dia. Dia ada darah tinggi n jantung. Dia byk sgt mkn ubat, makan mmg lah berpantang. And sepatutnya dia tk bole penat sgt plus panas panas ke, dia mmg tk bole, cepat sgt pitam nye nanti. Masa tgahari tu lah, abiwan kejut aku suruh siap, nk pi spital sbb mama sakit. Aku bangun, trus siap, terkejut. Bila turun, tgok mama tgah duduk, muka pucat. Aku ngan biwan kelam kabut bwk mama pi spital kkb. Abiwan bwk kete mcm hape je, tergolek golek aku kt blakang. Kesian kat mama lah, asyik ckp cepat, dia tk tahan dh. Hmm, cian kan. Lepas dh sampai, doct kata nk tahan wad, mama ckap tknak, doct bg ubat je. Lepas dh dekat sejam kat spital, kami pun balik. Dan mama dinasihatkan utk rehat secukupnya, yeahh.